piątek, 13 maja 2011

NOCNE BLOGOWANIE CZ II

[Wpisywałam to wczoraj w nocy - dlatego taki tytuł (ale że w pewnym momencie Blogspot postanowił mi napisać coś o przerwie technicznej...)]
Niby ostatni wpis 'TYLKO' 10 dni temu, a tak wiele się w czasie tym wydarzyło. Wiele się także zrobiło.
Ale spróbuję kolejno:

Wydarzenie Pierwsze:
mam za sobą pierwsze niezwykle amatorskie próby szydełkowania - znów to pod natchnieniem blogowych obserwacji, znów większość opanowałam dzięki filmikom w necie (tu) ale także dzięki książkom które kiszę na półce wiele długich miesięcy już. Zaczęłam wiec, oto pierwsza - OGROMNA róża - może będzie kiedyś broszką :)

Wydarzenie drugie:
Ponieważ pojawiają się liczne sugestie by gdzieś wytwórczość swą 'katalogować' postanowiłam wybrać drogę dziś niezwykle popularną i bezpłatną - widać na prawym pasku bocznym :) Zapraszam :) Już niebawem na okoliczność startu i tam może czujnych obserwatorów spotkać nagroda :)

Wydarzenie trzecie:
Rozpoczynam(y) produkcję filcowych sztyftów. Kilka można już dostrzec na FB. :)

Wydarzenie trzecie:
Nie sądziłam że tak szybko może wzrosnąć popularność ważkowego Fan Page czy raczej nie sama popularność strony ale odzew na nią - zamówienia na kolejne prace się składają - co niezwykle cieszy :)

  

W ostatnich słowach zapraszam na niezwykłe candy do niezwykłej Autorki - szczerze polecam przeglądnąć ten blogowy zakątek - tutaj


Pozdrawiam
>|<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...