czwartek, 13 października 2011

KILKA SŁÓW

Dni kilka pozornie nieco spokojniejszych.
Prac nowych nie mam - nie są sfotografowane. Nieco powstało. Właśnie dość dużo szydełkuję - po ostatniej szydełkowej wariacji - poduszce prezentowej mam pragnienie stworzyć kocyk - już wyłącznie mój - fioletowy szydełkowy  z motywem babcinym - dokładnie tym samym co poduszka ;) Dziś żałuję, że gotowej poduszki nie mam sfotografowanej. Niestety.
Na pociechę mam zdjęcie goździków które mimo iż stoją w wazonie już dość długo ciągle trzymają się nieźle - i stale pachną! I oczywiście są FIOLETOWE:




Zdjęcia zrobione dziś - w zaskakujące słoneczne przedpołudnie :)

2 komentarze:

  1. Goździki wdzięczne są. ;-) Powodzenia przy kocyku!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)
    a goździki nadal są ;) i nawet stanie na ogrzewanym parapecie im nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...