poniedziałek, 18 kwietnia 2011

NOCNE PRACE

Wczoraj w nocy poza losowaniem (post poniżej) ukończyłam także pracę nad kolczykami - jednym z zamówionych. Miłośniczka 'oryginalnej i niezwykle plastycznej mimiki twarzy Małej Mi' zapragnęła ją posiadać - a że temat ciekawy zrobiłam kolczykowych kompletów - do wyboru, a jeden do zbiorów które już się na nowo chomikują ;)
Mała Mi - zgodnie z zamówieniem - wyłącznie B&W.

suszące się po lakierowaniu kolczykowe listewki


Fotografia nocna - fakt ten usprawiedliwia słabą jakość.

Na koniec dorzucam zdjęcia mojego osobistego filcowego na-nadgarstnika (nie w fioletach):




Zdjęcia te - co widać, nie są mojego autorstwa. Chwytający słońce neo zrobił powyższe.

Słów kilka bo zmęczenie daje się we znaki - eh, intensywność dzisiejszego dnia.
Radosna, przedświąteczna, kolorowa,  tłumna intensywność ;) Pozdrawiam 'tu-zaglądaczy' których ta intensywność popołudniowa także dotyczyła.
>|<

3 komentarze:

  1. mała Mi!!!tak nazywa(ło) mnie kilka osób...ciekawam dlaczego;)))Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. od- pozdrawiam, dziękując za odwiedziny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...