niedziela, 10 kwietnia 2011

WAŻKOWE FIOLETOWE CANDY

Tylko na chwilę i tylko na moment.
Bo plan jest by rozdać cosik maleńkie.
Fioletowo - ważkowy na okoliczność urodzin Ważkowych minionych i na okoliczność zrealizowanego 'gazetowego' pomysłu.

Rozdaję na szybko, bo do Świąt niedaleko a chcę by nowy właściciel miał jeszcze Świąteczny pożytek :)
Zasady tradycyjne:
zachęceni:
1. zostawiają komentarz pod tym postem,
2. zamieszczają na swoim blogu informację o rozdawnictwie u mnie - podlinkowany banerek
3. osoby bez bloga w komentarzu dopisują swój adres mailowy  

O szczegółach napiszę wieczorem teraz tylko foto:




Zapraszam :)

>|<

PS. nastał wieczór to piszę:
Pomysły zrodziły się dwa -  z racji urodzin coś całkiem mojego: czyli w fioletach:
* kolczyki - filcowane kulki na zapięciu typu 'dzet' (oczywiście fioletowe)
* kolczyki koralikowe par dwie - fioletowo ważkowe
* dziobakowa czy dzięciołowa broszka - fioletowo-fioletowa
* książkowe ważkowo-fioletowe zakładniki :)

i drugi pomysł z racji gazetowego kroku pierwszego, i nadchodzących najulubieńszych świąt:
* kartki krzyżykowe królikowe - fioletowe (wzór z tego bloga: http://penelopisfreebies.blogspot.com/2010/04/kroliczki.html)
* frywolitkowy jakjkowo- pisankowy ozdobnik.

Ponieważ CANDY 'szybkie' nie daję gwarancji że nic jeszcze mi do głowy nie wpadnie- będziecie o tym wiedzieć ;)

Zapraszam >|<

Króliki gotowaŚwiąteczna kartka Ważki Fioletowej
Serdeczny, nieco wiosenny, powitajnik ośmielam się Wam zaprezentować. Wiosenne słońce za oknem, temperatura raczej przedwiosenna, pąki na drzewach, przebiśniegi i inne świeżo zakwitłe kwiatuchy wskazują na początek wiosny, a ona zwykle...

14 komentarzy:

  1. Ooo... Widzę, ze mam zaszczyt być pierwsza. Melduje się fanka Twojego bloga. Pozdrawiam. Ania BM

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja pokornie druga... Świetnie byłoby komuś podarować coś z tych rzeczy... (ale nie powiem Wam komu;-)) (a po cichu powiem, że mój mail to olga.rarytas@libertas.pl. Tak, TEN libertas;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się zapisuję do zabawy i zapraszam do siebie na candy .
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoją pomysłowośc:) to siup do kolejeczki i zapraszam na moje CANDY na edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z chęcią stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie slicznosci:))z przyjemnoscia sie ustawiam:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja tez staje w kolejce :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wybacz ze dopiero teraz odpowiadam na Twoje zaproszenie... Przede wszystkim skladam zyczenie urodzinowe! Wszystkiego najlepszego!
    Kursik opracowalas swietny! Ciesze sie ze krolicznki kicaja w swiat! Wzor Penelopis jest tak uroczy, ze zasluguje na popularycje! Ty napewno sie do tego przyczynilas:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory moje, klimaty moje - to nie mam innego wyjścia - poproszę:)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności rozdajesz, to i ja do kolejki staję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokończyłam... co? czytanie Twojego bloga, trafiłam przypadkiem, nie na candy... co nie znaczy, że nie chcę brać w nim udziału;-) chcę!
    Podoba mi się to co tworzysz.Bardzo spodobała mi się wędrująca kulka filcowa, sowy są świetne... a blog już jest w czytniku;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. też chętnie dołączę do zabawy...
    i czuję, że będę stałym gościem u ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  13. super kulki filcowe! zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I come last?
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...