poniedziałek, 18 kwietnia 2011

WYNIKI NOCNEGO LOSOWANIA

Wczoraj tuż po północy jednoosobowa komisja - choć był także NAOCZNY świadek - w postaci niejakiego Zygmunta z Lumix-ów ;) dokonała wyłonienia spośród 14 uczestników JEDYNEGO szczęśliwca :)


Jak przystało na słodkości - rozlosowane zostały z naczynka niegdyś BARDZO słodkiego - a dziś mocno są ilustracją mnie zachwycającego. Tak więc szczęśliwie wylosowana:

Jeśli ktoś ma kłopot z odczytaniem - skimmia
proszona jest o namiar do siebie bym  prędziuchno dokonała wysyłki - wszystko czeka spakowane by tylko adres namazać.
Dziękuję Wam - wszystkim za udział. Zwłaszcza że to nieco ekspresowa akcja była.

Wdzięczna za każde ciepłe słowo - Ważka >|<

3 komentarze:

  1. że niby nie udało mi się...? :(
    jaka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. hm... nie udało, ale to dopiero pierwsze moje candy.
    jeśli coś szczególnie napawa Cię chęcią posiadania zachęć mnie 'wymiankowo' to zdobycie stanie się osiągalne :)
    Pozdrawiam - i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa... tj. za ogrom radości jakim mnie właśnie obdarzyłaś/ obdarzyłeś! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...